Arla forsætter kinesisk kamp: ”Vi er på ingen måde tæt på et farvel i Kina"

Kina er endnu ikke blevet en vækstraket for Arla, der i ti år har haft som mål at mangedoble eksporten dertil. Mejerikoncernen er dog ”på ingen måde tæt på et farvel i Kina,” siger finansdirektør.
Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix.
Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix.

Det store gennembrud på det kinesiske marked har Arla Foods fortsat til gode efter 17 års tilstedeværelse på markedet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår