Forbrugerne reagerer prompte på dyrere mejeriprodukter
Arla mærker forbrugerne jagte billigere alternativer og discountprodukter. Mejerikoncernens modtræk er at holde godt fast i specielt europæiske markedspositioner og jagte vækstmuligheder internationalt.
![Foto: PR / Arla](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14354774.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mj21z50xaexf6c11av.jpg)
Inflation, prispres og bekymringer. I kølvandet på mejerikoncernen Arla Foods’ halvårsregnskab er fokus rettet mod et marked, hvor forbrugerne kigger efter billigere varer, og foodservicemarkedet går samme vej.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Arla peger på masser af usikkerhed i resten 2022
For abonnenter
Prisstigninger sender Arla-salget kraftigt i vejret
For abonnenter