Arla vinder markedsandele i Holland: En spydspids for væksten i Europa
Mens der ikke er det store håb om, at Arla-forretningen kommer til at vokse markant i 2022, er der flere hjørner, hvor koncernen kan øge sit aftryk, mener direktør. Arla ser muligheder i at styrke sin position på det hollandske marked.
![Ansvarlig for Arla i Europa, Peter Giørtz-Carlsen. | Foto: PR/Arla](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12413709.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Peter%2520Gi%25C3%25B8rtz-Carlsen%2520Arla.jpg)
Efter et stort 2020, der på mange fronter blev betegnet som fænomenalt i Arla-regi, er det sværere at finde markante højdepunkter i de netop afleverede tal.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Arla leverer ny omsætningsrekord
For abonnenter
Arla vil klemme ny vækst ud af sine mest kendte brands
For abonnenter