AgriWatch

Arlas problemknuser skal løse klimaudfordring og gøre ejerne gladere

Hanne Søndergaard ønskede selv at koncentrere sig mere om klima og ejerne i Arla, da hun sidste år fik helt nyt ansvarsområde. Nu skal der sættes fart på især to områder, der er afgørende for mejerikoncernen i den nye strategi.

Hanne Søndergaard skal stå i spidsen for en ny og udvidet udgave af Arlas medlemsservice.. Hun har været i mejerikoncernen siden 1989. | Foto: PR/Arla

Hanne Søndergaard har det med at være der, hvor Arlas vigtigste satsninger er.

I 2016 blev hun udpeget som medlem af koncernledelsen med ansvar for den innovation og markedsføring, der skulle bringe Arlas brand-andel endnu højere op. Samtidig skulle millionerne, som Arla årligt poster i annoncer og tv-reklamer, bruges mere effektivt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch