AgriWatch

Anima lancerer ny kyllingekampagne rettet mod Rema 1000

Organisationen Anima vil igen have forbrugernes opmærksomhed rettet mod supermarkedernes salg af de hurtigt voksende kyllinger. Det sker med en stor kampagne, der igen retter søgelyset mod Rema 1000, hvor man som i efteråret er ærgerlige.

Foto: Anima / PR

Med 200 plakater fordelt i 40 byer rundt i hele landet og 18 helsides-annoncer i dagblade som Politiken, Fyens Stiftstidende, Århus Stiftstidende, JydskeVestkysten og Nordjyske vil dyrevelfærdsorganisationen Anima igen have opmærksomhed om sin kamp mod salg af hurtigt voksende kyllinger.

I kampagnen adresserer Anima alle store dele af dagligvaresektoren med overskriften "Kære supermarkeder - drop turbokyllinger", men i pressematerialet er det Rema 1000, der igen får kritik, som det også var tilfældet i efteråret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch