AgriWatch

Goodvalley-direktør om strategisk mål: Det er gået lidt bedre end planen

Kursskiftet mod at sælge flere varer under eget varemærke er et strategisk nøglepunkt for landbrugskoncernen Goodvalley. I første kvartal accelererede den mission kraftigt.

Foto: PR

Når polakker trasker i supermarkedet for at købe pølser og bacon, sker det oftere og oftere, at der ryger kød med navnet Goodvalley på pakken i kurvene.

Det vækker glæde hos den danskejede landbrugskoncern, der har det som et vigtigt strategisk mål at gelejde så meget af kødsalget som muligt over i eget varemærke i stedet for som private label.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch