Goodvalley-direktør om strategisk mål: Det er gået lidt bedre end planen
Kursskiftet mod at sælge flere varer under eget varemærke er et strategisk nøglepunkt for landbrugskoncernen Goodvalley. I første kvartal accelererede den mission kraftigt.

Når polakker trasker i supermarkedet for at købe pølser og bacon, sker det oftere og oftere, at der ryger kød med navnet Goodvalley på pakken i kurvene.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Goodvalley vil sælge kød på det danske marked
For abonnenter