Goodvalley-direktør om strategisk mål: Det er gået lidt bedre end planen

Kursskiftet mod at sælge flere varer under eget varemærke er et strategisk nøglepunkt for landbrugskoncernen Goodvalley. I første kvartal accelererede den mission kraftigt.
Foto: PR
Foto: PR

Når polakker trasker i supermarkedet for at købe pølser og bacon, sker det oftere og oftere, at der ryger kød med navnet Goodvalley på pakken i kurvene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også