AgriWatch

Landbrugsgrossist sætter aggressivt vækstmål: Vil øge forretningen med 50 pct.

Efter flere år med stilstand på top- og bundlinje vil Kramp Danmark øge sin forretning med 50 procent de næste fem år. Det skal ske gennem opkøb, som skal øge kunde- og produktporteføljen, fortæller salgschef.

Jesper Hilligsøe Paulsen, der er salgschef i Kramp Danmark, kom til virksomheden for cirka to år siden.

Vil man vokse, skal man spise mere - og det er netop den strategi, Kramp Danmark har valgt.

Den vestjyske grossist vil øge sin forretning med 50 procent på både top- og bundlinje de næste fem år, og det skal ske ved opkøb og konsolidering, fortæller Jesper Hilligsøe Paulsen, der er salgschef i Kramp Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch