Landbrugsgrossist sætter aggressivt vækstmål: Vil øge forretningen med 50 pct.

Efter flere år med stilstand på top- og bundlinje vil Kramp Danmark øge sin forretning med 50 procent de næste fem år. Det skal ske gennem opkøb, som skal øge kunde- og produktporteføljen, fortæller salgschef.
Jesper Hilligsøe Paulsen, der er salgschef i Kramp Danmark, kom til virksomheden for cirka to år siden.
Jesper Hilligsøe Paulsen, der er salgschef i Kramp Danmark, kom til virksomheden for cirka to år siden.

Vil man vokse, skal man spise mere - og det er netop den strategi, Kramp Danmark har valgt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også