AgriWatch

Agtech-selskab vil erobre markeder uden for de danske grænser

Med en kapitaltilførsel fra de amerikanske ejere er der penge nok til at indfri ambitionerne frem mod 2022, mener den europæiske direktør for Telesense Europe.

Foto: PR-foto

Med et rygstød på knap 70 mio. kr. er der lagt i kakkelovnen til at komme ind på nye markeder for agtech-selskabet Telesense, der har sin europæiske afdeling i Aarhus hos Agro Food Park.

Selvom direktøren i Telesense Europe, Thomas N. Kylling, ikke vil ud med, hvor stor en del af kagen, der rammer hans bord, er der krudt nok til at få produkterne langt omkring.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

TrialBanner_Desktop_Agriwatch.png

Seneste nyt

Job

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra FødevareWatch