AgriWatch

Amerikansk kødkoncern vil være europæisk markedsleder: "Vi har en aggressiv vækstdagsorden"

Kødkoncernen Tyson Foods løfter nu sløret for sine ambitioner på det europæiske marked – og ønsket om at blive markedsleder.

Foto: PR / Tyson Foods

Der er klare ambitioner for amerikanske Tyson Foods efter virksomhedens indtog på det europæiske marked. Selskabet vil nemlig i de kommende år forsøge at sætte sig tungt på markedet for bæredygtigt protein.

Det fortæller selskabets regionale direktør, Brett Van de Bovenkamp, i et interview med Food Navigator.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Forventninger til fransk høst styrtdykker

Tørken raser videre i Frankrig, og det får forventningerne til årets majshøst til at tage et stort dyk. Prognoserne over udbyttet rammer nu det laveste niveau i mindst et årti.

Bioenergien fortsætter højt tempo hos Novozymes

Det danske enzymselskab har lagt yderligere på sin division for bioenergi i andet kvartal, hvor selskabet kan fremvise en organisk vækst på knap 20 pct. Finansdirektøren forventer, at man snart indhenter niveauet før corona.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch