Kyllingekoncern vil tjene flere penge ved at satse på de langsomtvoksende racer

Kyllingekoncernen Scandi Standard vokser voldsomt på det danske marked, og det tynger avancerne. "Vi har større indtjeningsambitioner i Danmark," siger topchefen.
Foto: Joachim Adrian / RITZAU SCANPIX.
Foto: Joachim Adrian / RITZAU SCANPIX.

Det danske marked tromler frem hos kyllingekoncernen Scandi Standard, der ejer kyllingebrandet Danpo. Til gengæld halter indtjeningen efter, og marginerne blev sidste år forværret i Danmark som det eneste af koncernens fem markeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også