Intenst arbejde med data skal smitte af på Arlas bundlinje
Brugen af dataanalyser kan både optimere driften og fange nye tendenser, inden det kommer frem på salgstallene. Hos Arla, der har et årligt udviklingsbudget inden for IT på over 400 mio. kr., bliver arbejdet med store mængder data et større fokusområde i fremtiden.

Man skal lede længe efter led i Arlas værdikæde, der ikke benytter sig af IT.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Arla satser på plantedrikke som nyt eksporteventyr
For abonnenter