Danish Crowns oksekøds-division øger omsætningen: Satser på værdi fremfor volumen

I første halvår har Danish Crown Beef hævet sin afregning med 20 pct. Produktudvikling afspejler sig i et øget salg, siger direktør, der har sat ekstra nathold ind for at følge med efterspørgslen.
Finn Klostermann, adm. direktør i Danish Crown Beef. | Foto: PR
Finn Klostermann, adm. direktør i Danish Crown Beef. | Foto: PR

Kombinationen af en høj efterspørgsel fra eksportmarkederne og færre kreaturer holder hånden under Danish Crown Beefs omsætning i første halvdel af regnskabsåret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også