AgriWatch

Analytiker om ny strategi for Arlas største marked: "Det er en gamechanger"

Det britiske marked er afgørende for Arlas indtjening - og forretningen har været en stor udfordring, fordi hele sektoren har været udfordret. Nu har Arla imidlertid sat foden ned. Og det kan ændre hele britisk mælkeproduktion, mener engelsk analytiker.

Arlas friskmælksmejeri i Aylesbury leverer årligt over 1 mia. kg mælk til de britiske forbrugere. Især er mejeriet rettet mod kunderne i London. | Foto: Arla Foods

”Det kan ændre hele markedet. Det er en gamechanger”.

Den britiske analytiker og markedskender af mejerisektoren Ian Potter er klar i sin dom over Arlas nye strategi for det britiske marked, der for nylig blev offentliggjort.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch