AgriWatch

Detailhandlers private label udfordrer Amerikas mælkeindustri

I USA har store detailkæder nu gjort deres indtog på mejerimarkedet. Walmart er en af flere, der nu lancerer private-label mælk. Det presser både prisen og markedet.

Ritzau Scanpix | Foto: PAUL RATJE/REUTERS / X07259

De tre detailkæder Kroger Co, Walmart Inc. og Albertsons vil imødekomme amerikansk tørst efter billig mælk, skriver The Wall Street Journal

De tre detailkæder er blot nogle af de supermarkeder, der nu begynder at producere egne mælkekartoner. De nye billige mælk fra discountbutikkerne presser både prisen, men også de største mælkeaktører i USA.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch