AgriWatch

Efter 100 dage med ny direktør: Friland slår hul på nordamerikansk marked

Initiativer for at få Frilands produkter ud på nye markeder var allerede igangsat, inden Claus Hein tiltrådte stillingen som adm. direktør. Men den nye topchefs evner inden for købmandskab samt store kendskab til Danish Crown-koncernen skal rykke datterselskabet yderligere fremad.

Foto: PR-foto Friland

Efter 100 dage på posten som ny adm. direktør for Danish Crowns datterselskab Friland har Claus Hein allerede haft nok at se til.

For selv om topchefen stadig er ved at komme helt ind under huden på datterselskabet efter at have været i en stilling som nordisk salgsdirektør i Danish Crown Beef, så har han måttet gøre brug at de evner, der har gjort ham til selskabets nye direktør.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch