Ny identitet skal rykke Danish Crowns andelshavere tættere på forbrugerne

Som led i en ny brandstrategi bliver Tulip Food Company i fremtiden til Danish Crown Foods.
Foto: PR / Danish Crown
Foto: PR / Danish Crown

Danish Crown præsenterer mandag en ny brandidentitet for koncernens omkring 6.800 landmænd og 29.000 medarbejdere på 75 arbejdspladser i 23 lande.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også