AgriWatch

Ny identitet skal rykke Danish Crowns andelshavere tættere på forbrugerne

Som led i en ny brandstrategi bliver Tulip Food Company i fremtiden til Danish Crown Foods.

Foto: PR / Danish Crown

Danish Crown præsenterer mandag en ny brandidentitet for koncernens omkring 6.800 landmænd og 29.000 medarbejdere på 75 arbejdspladser i 23 lande.

Det oplyser koncernen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AgriWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AgriWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FødevareWatch